• Administrator
  •  
    Before your membership becomes valid, you will receive an email that must be answered.
    Please check your spam folder or this email.
     

Christian Saldanha

Just joined the forum? Please introduce yourself here..
Christian Saldanha
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2021, 23:36
Location: Brazil

Christian Saldanha

Post by Christian Saldanha »

Ola, Sou Cristian Saldanha, 48 anos, Natural do Brazil, estado do Rio Grande do Sul.
Sou adepto do aeromodelismo desde os 15 anos. desde então pratico o hobby. Agradeço por ser recebido neste grande e renomado grupo, estou aqui para aprender, e muito em breve colocar em pratica a produção de planadores de grande escala, estou com um projeto em mãos de um exemplar q logo colocarei em pratica e possivelmente poderei mostrar o passo a passo da construção, e poder aqui obter mais informações e aprendizado com o grande grupo.
Planadores grande escala , aqui na minha região e pouco difundida porem sou um apaixonado por esses grandes pássaros. Quero por este meio obter conhecimento e técnicas aplicadas ao desenvolvimento dos planadores muitos conhecidos mundialmente.
Agradeço desde já pela receptividade e q possamos compartilhar nossos conhecimentos!
User avatar
chris williams
Posts: 1549
Joined: 10 Mar 2015, 10:50
Location: Blandford Dorset

Re: Christian Saldanha

Post by chris williams »

Ola, Sou Cristian Saldanha, 48 years old, Natural do Brazil, state of Rio Grande do Sul.
I have been a fan of model aircraft since I was 15 years old. since practical or hobby. Thank you for being received in this large and renowned group, I am here to learn, and very soon to put into practice the production of large-scale planners, it is as a project with more than one exemplary that logo will be put into practice and possibly we can show or pass A step from construction, and be able here to obtain more information and learn as a large group.
Large-scale planners, here in a minor region and little diffused by us, amassed by these large passes. I want by this means to obtain knowledge and techniques applied to or development of two very well known planners worldwide.
I am grateful for the receptivity and that we have shared our knowledge!


Welcome, Christian...
Martin Gough

Re: Christian Saldanha

Post by Martin Gough »

Welcome Christian.
Christian Saldanha
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2021, 23:36
Location: Brazil

Re: Christian Saldanha

Post by Christian Saldanha »

Obrigado Martin!
Obrigado Chris!
Post Reply